22 September 2008

Berbuka di Palm Garden

Pada hari jumaat yg lepas, aku ada jemputan berbuka posa di Palm Garden yang dianjurkan oleh Mesiniaga... tak nak citer banyak.. kat sini aku nak paparkan gambar makan jo... ni lah makanan yg aku makan masa kat sana.. tak banyak sangat aku makan (hahahha,... tak banyak ke??)
sebab makanan kat situ buat kita rasa kenyang... maybe banyak yg berasakan santan kot... aku tak gi jenguk pun tempat makanan.. ni semua husband aku yg amikkan. bukan apa.. ramai sangat org... tempat lak mcm sempit sikit.. kira berlaga kerusi lah.


ada lauk sotong, ayam ngan tidak leh lupa.. udang.. tapi udang.


ni lak makanan husband aku .. lebih kurang sama.. tapi dia tak lupa amikkan aku otak2.. i like..


ni lak gambarsekitar makanan yg ada atas meja ku...tapi ni bukan meja aku sorang.. aku satu meja ngan bukan puteri. kat sana gak banyak keke keju.. aku suka.. tapi aku makan sikit jer.. sebbab kek tu kan cepat muak...

ni lah gambar aiskrim roti yg ayu sebut2kan.. ni pun first time aku makan... pernah dengar nama jer.. tapi tak tau rupa macam man.. first time makan.. rasa macam susah jer.. maklumlah aiskrim dalam tu dah cair.. kecewa jer nak makan... tapi ni tak memutuskan semangat aku.. kak may cakap.. kalu nak makan aiskrim ni.. lepas dia goreng jer.. terus masuk mulut.. jgn berlengah lagi.. hahahhahaa.. aku pun suh husband amik untuk percubaan kedua.. nampak nyer percubaan kedua aku tak mengecewakan... sedap dan lazattt... sampai sekarang still terasa lagi keenakkan dia.. yummy.....

itu jerlah cerita aku untuk kali ni... rasanya lepas ni tak der dah org nak jemput untuk berbuka dah... nampak gaya nyer kena masak kat umah jer lah...

2 comments:

Ayu Firzara said...

Wahh..tak banyak???
huhuhu...Tak caye tak caye!
*sambil guling2*
Tapi kena caye gak lerr sbb kaknor balik awal malam tu. ishh tak caye jugak!

Hheheh sedap kan ais krim tu. Haaa lopas ni gorenglah sendiri yer...ekeekek...

oja said...

oja pun tak caya oja makan sikit.. tapi memang cepat muak lah... suasana kat sana mcm tak best.. nampak org makan satay... tapi tak jumpa kat mana.. diorg sajer nak nyorok dari oja...tu yg balik awal.. kecewa... hahahaha