19 September 2008

BeRBuKa PuaSa Di HoTeL EQuaToRiaL BaNGi

Pada 16 sept yg lepas, aku ngan husband berbuka puasa di hotel Equatorial atas jemputan Microsoft.. kali ni aku nak wat citer bergambar lak... jeng..jeng..jeng..

kat atas ni merupakan barisan bala tentera yang sudah bersiap sedia untuk masuk ke dalam hotel untuk menhabiskan semua makanan di situ.

sebelum makan.. harus bergambaran dulu.. see.. muka aku pucat.. maklumlah org posalah katakan.. huhuhuhuhu

kat satu meja nilah berkumpulnya semua bala tentera tadi... mereka semua dikurantinkan di satu meja.. tak leh campur ngan meja lain.. bahaya wooo... sila teropong dari jauh untuk melihat makan yg memenuhi meja tersebut yerr... bawah2 meja tu ada lagi tau kalu korg nak tau..hehehhe

sebelum makan pun harus bergambaran dahulu.. sebab nak bandingkan hasil selepas makan lak..hehehheeh.. aku bukan puteri tengah menyuruh husband dia mengkidnap makanan dari pinggan aku.. tak baik tau. i posa ni..

disebabkan gambar atas meja tu tak nampak sangat.. ni merupakan gambar terdekat yg leh aku tunjuk... atas ni merupakan makanan yg aku amik.. see.. tak banyak bukan.. aku memang mkn sikit jer.. heheheh.. kuih lak, aku amik cempedak goreng.. sedap woooo.. aku ni memang hantu cempedak goreng.. bglah kuih lain.. aku tak pandang dah.

ni lak gambar makanan org sebelah aku.. tak tau lah sapa yg dok sebelah aku...iskh..iskh..iskh.. banyak noo dia makan.

gambar semasa makan tak amik.. sebab masing2 dok sibuk menghabiskan makanan dalam pinggan masing.... alhamdulillah atas nikmat tuhan.. kenyang sgt.. nanti kalu ada majlis2 camni lagi jgn lupa jemput aku lagi yerr...

4 comments:

may said...

bukan kak may yg kidnap makanan oja..tetapi..kak may tunjuk kak husband sambil berkata " Abg, kat pinggan oja tu bukan kuih cempedak yg may amik ker td??"...harharhar...

tgk sape yg kidnap sape nih....

oja said...

oja tak bersalah.... uwwaaaaaaaa.

Anonymous said...

ishhh3.. nmpk sgt may salah.. tangan siap tunjuk2 lagi .. ;-)

oja said...

wah.. tq ila.. tgk kak may, hakim dah mengesahkan kak mai yg bersalah... denda masak nasi goreng impit... hehhe