29 August 2008

Breakfast

salam.... hai.. lama betul aku tak update blog ni yerr... bukan apa, mcm2 benda berlaku kat aku... jadi tak sempat nak coretkan kat sini... tapi korang jgn risau.. aku akan cuba update secara marathon... korang refresh lah banyak kali erk.. huhuhu

sekarang ni aku nak citer pasal sarapan aku pada pagi ni ditaja oleh Puan suhaila dengan menu yang padat tapi simple... tak lain tak bukan.. nasi lemak kat atas tu.. gigih tu.. siap letak dalam bekas comel lagi tu... sambal pun ada dua jenis dalam tu.. sambal biasa ngan sambal sotong... siap letak dalam plastik asing2 lagi tu.. apa2 pun.. tima kasih yer kak su... semoga dimurahkan rezeki. sambil menaip entry ni, aku tengah makan nasi lemak ni... jemput makan yer semua...

2 comments:

Ayu Firzara said...

a'aahhh time kasih kak su...
Terpaksa menumpang wat ucapan kat sini...Kirim salam kat kaksu yer kaknoor....Hheheh...

oja said...

wakakaka.. salam mu akan kusampaikan.. maklumlah.. kita kan dok jauh beribu batu gitu....