06 November 2008

JaLaN2 di TeSCo

Salam... lambat sikit nak update.. maklumlah.. macam biasa.. kesibukan menguasai diri.. hari selasa ari tu aku gi Tesco Puchong untuk beli sedikit barang dapur.. dah lama rasanya aku tak jejak tesco ni.. sebab selalunya setiap hari jumaat aku akan balik ke Gombak, jadi Tesco Ampang lah yang jadi persinggahan aku.. aku lebih senang untuk membeli barang keperluan aku di Tesco.. sebab tempat kat sana luas... banyak pilihan lah jugak....

sesudah membeli dan membelah... perut apa lagi.. berbunyi lagu rock lah.. sian gak kat anak aku.. ntah kat nursery makan ke tak.. aku takut gak dia lapar.. nak balik masak makanan dia tentu amik masa yg lama.. jadi aku decide nak makan KFC jer kot.. bila masa nak membayar, dari kejauhan aku tengok food court kat situ dah bukak.. dulu2 masa aku gi diorg still wat renovation lagi.. apa lagi.. aku gi makan kat situ...

tempat dia dah cantik sangat.. segar jer aku rasa.. maybe masih baru lagi kot.. tak tahulah kalu dah lama2..huhuhuh.. gabungan warna putih, purple pink dan sewaktu dengannya.. lembut sangat kaler dia...


ni yg dapat aku snap.. lembut jer kan kaler dia..


aku amik mee sup untuk adib.. kalu amik nasi dia susah nak makan... korang nak rasa tak sikit???..hehehehhe

sedap sangat.. tak caya tengok adib makan tu... leh ganti maria tengku sabri

pergh.. sedap gilerr... sampai comot mulut.. kasi lap sikit..huhuhu
tak lama kau kat sana.. habis makan terus cabut balik... maklumlah banyak lagi kerja nak kena buat kat umah... dah la gi sana pakai baju ofis.. rimas dan lemas..uhuhu..
oh ya, lupa aku nak citer.. tempat main budak2 kat situ pun baru gak.. banyak gak mesin2 yg main pakai coins tu.. mainan dia pun baru2 lagi.. kira baru bukak plastik lah kiranya. tapi macam susah sikit sapa yg bawak troli tu.. sebab kat situ takleh bawak troli.. macam ada pagar lah kiranya... sekejap2.. aku tengok pekerja kat situ dok berus habuk kat permainan tu... biasalah.. benda baru kan.. hehehhe

5 comments:

Ayu Firzara said...

Adib nih kalau lam blog kan main eh...
Hhehheh kalau jumpa depan2 pemalu you!
Best dia cium bunyi...heheheh mesti mama dia ajarkan...

oja said...

dia memang pandai berlakon ayu... ni mesti ayu rindu cium bunyi dia.. mizy pun dapat cium bunyi ari tu.. ntah apa2 adib tu.. cium bunyi kat pompuan dah la..hahahhaha

Beautiful Disaster said...

omg..ur adib is so cuteeee..geramnyeee..

oja said...

tima kasih ryn... mama adib pun cute gak kan?..hahahhahaha

cempakabiru said...

haiii....tembamnyer si adib..lm xjumpa awk kan...mcm2 tulis kt blog yerr....