31 December 2008

TaHNiaH aMiRa...


Semalam keputusan PMR dah keluar... adik aku yang bongsu Nurul Amira ada gi ngambik keputusan tu semalam.. malam sebelum tu aku nyakat dia gak..aku tengok dia tak sedap duduk... mungkin berdebar-debar menanti keputusan yang bakal diterimanya. adik beradik, ma ngan abah pun ada menjanjikan sesuatu buat mira kalu dia dapat keputusan cemerlang... tapi aku tak menjanjikan apa2... cukuplah kata2 semangat dan buku2 latihan yang aku belikan untuk dia....lagipun apa pun keputusan yang diterima itu telah tersurat.. kita ni hanya berusaha jer... betul tak?hehhehehehe...

Mira dapat keputusan 7A2B... bangga kejap aku rasa... yerlah aku dulu dapat 4A4B jer... sekarang ni kan matapelajaran makin susah.. lagipun adik aku tu amik kelas bahasa Arab... masa dulu2 aku dengar ramai yang masuk kelas bahasa arab tak leh bawak bahasa arab tu.. alih2 tukar ke kelas biasa.. tapi mira menunjukkan minat masa sekolah rendah lagi.. tapi sekarang ni minat dia menuju ke arah bidang pertanian lak.. aku tak menghalang jika itu minatnyer.. aku dulu tak minat pun amik IT.. aku minat akaun.. dalam borang semua aku tulis bidang akaun.. tapi satu pun tak dapat.... IT ni dulu benda baru.. sajer tulis.. tu pun mintak kat politeknik... mungkin itu yang telah ditakdirkan bagi ku...huhuhu


apa2 pun tahniah dik... kaknor ucapkan.. semoga terus berjaya di masa hadapan... kepada semua pelajar Kelas 3 Setia, Sek. Men. Keb. Gombak Setia... Tahniah

1 comment:

Beautiful day said...

Tahniah dari kakchik.comel je muka dik mira nih