23 December 2008

aKu KeMBaLi..KiNi KeMBaLi...

Salam… berjumpa kita wat sekian kalinya.. apalah aku ni.. kejap bersemangat update.. pas tu diam jer.. terukkan aku.. tapi kali ni aku akan cuba lah update.. design baru ni aku harap dapat member ilham dan semangat pada aku untuk menulis…. Doa2 kan jerlah yer..huhuhuhuu

Cantik tak layout baru ni?.... Alhamdulillah… dah lama aku berhajat nak tukar layout… tapi asik takder masa jer…. Lagi satu takder idea…. Bukan senang nak cari idea ni.. kena daki tujuh gunung, merentasi 5 benua… dan macam2 lah.. tolong jangan percaya ok… alasan jer tu.
Kali ni nak citer pasal adib… aku nak update apa yg dia pandai sekarang ni..
- sekarang dah semakin debab..
- Dia suka menyanyi…. Lagu apa jangan tanya.. lagu semua cipta sendiri..
- Suka shuffle dan menari bila dengar lagu
- Suka cakap cina ngan mama dia
- Suka main bukak peti ais
- Takut rama-rama
- Suka suruh org ikut kehendak dia..
- Cepat bosan
- Suka makan
- Suka coklat
- Dan last sekali suka menangis sebab mama dia selalu nyakat dia.. hahahhahahaha

1 comment:

Jenny said...

noor anak u gi kelas bahasa cina ker... lebih baik u pun belajar dng dia kalau tak, nanti kena marah dln b.cina u tak paham pulak...huhuhuhu... dalam gambar adib buli siapa... mesti u kan hehehehe comelnya...