24 April 2008

DeSiGN

Minggu ni sibuk sangat dengan tugasan terkini.. kat ofis semua programmer terlibat dalam membangunan portal baru.. aku dimasukkan dalam team design… happy gak.. sebab lama dah tak mendesign ni… tapi adalah tension2 sikit.. harap team aku tak simpan dalam hati yer kalu aku ada sikit melazer… maklumlah.. aku memang suka melazer-lazer ni.. aku ni kan kumpulan pembangkang.. kalu semua menyokong jer takder sapa membangkang kan tak best.. huhuhuuuhu… satu banner aku design sampai sepuluh.. takkan nak letak sampai sepuluh kat situ… mesti satu jer kan.. harap2 bos aku suka salah satu design aku. Kalu tidak wat penat jer aku perah otak… kalu ada lebih aku ingat aku nak jual kat pasar lambak.. ada ke org gi pasar lambak cari banner web..aku jual murah2 jer… hehhehe

No comments: