08 April 2008

LaWaTaN PeRTaMa

semalam aku gi membuat lawatan yang pertama ke umah yg aku beli kat Taman Dahlia, BBST.
mai kita lihat gambar2 yer...



~Ini replika umah yg aku beli~

~ini lak pelan dalaman umah tu.. ada tiga bilik dan dua bilik air~
~Ini lak jalan nak menuju umah tu~
~Ini lak keadaan umah tu sekarang. Maybe 50% siap~
~Ini lak ruang tamu. kecik jerkan...:(~
~Ini menuju ke dapur~
~Ini lah dapur nya.. siap ada model lagi... apsal kecik jer dapur ni...:(~
~ Ini bilik utama. nampak kecik jugak. tak leh nak main nyorok2~


~Ini lak halaman tepi.. oklah, leh aku tanam bunga ngan tempat istiherat~

~ dan last sekali ini ruang yang ada kat belakang umah. leh la utk aku tanam sayur bagai~
Sekian sajer laporan kali ini... aku bersyukur sangat sebab dapat membeli kediaman sendiri untuk keluarga aku berteduh. yg aku suka kat sini sebab umah aku ni sebelah dia sekolah menengah.. sekolah rendah lak takderlah jauh sangat.. lepas tu siap ada stadium kecik utk aku joging atau beriadah... cehhhhh...

No comments: